Pogosta vprašanja

S katerimi plačilnimi metodami je možno plačilo na vaši spletni strani?

Nakup lahko opravite s kreditnimi karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro ali enostavno plačate z vašim Paypal računom. V kolikor želite plačati preko spletne banke vam pošljemo predračun. Seveda pa obstaja še standarden način plačila – to je plačilo po povzetju – poštarju, ko vam paket prinese na dom.

Kako in kdaj bo moje naročilo dostavljeno?

Vsa naročila pošiljamo preko Pošte Slovenije. Paket bo na vašem naslovu naslednji delovni dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh po naročilu. V kolikor bo dobavni rok daljši, vas bomo o tem obvestili.

Nisem prejel/a svojega naročila. Kaj se je zgodilo?

Trudimo se, da pošljemo vsako naročilo pravočasno na vaš naslov. Ponavadi so vsa naročila pri naslovniku že naslednji dan oz. najkasneje v petih delovnih dneh.

Na žalost nimamo kontrole nad samo dostavo paketov. Če vas morda ni doma, bi vam moral poštar pustiti obvestilo v vašem poštnem nabiralniku.

Če paketa niste prejeli v roku petih dni od naročila nas kontaktirajte preko telefona, elektronske pošte in preverili bomo, zakaj niste prejeli paketa ter rešili nastalo težavo.

Naročil sem kartuše/toner, vendar ne ustrezajo mojemu tiskalniku. Naročil sem napačne. Kaj lahko naredim?

V roku 15 dni lahko kadarkoli zamenjate kartuše, ki ste jih kupili brez obrazložitve.

Če ste naročili napačne kartuše in je kartuše ter embalaža še cela, bomo upoštevali celotno kupnino, ki ste jo že plačali.

Paket nam morate poslati na lastne stroške na naš naslov.

V kolikor je originalna embalaža že načeta, vendar je kartuše nerabljena in v plastični embalaži, lahko delno upoštevamo vrednost vrnjene kartuše/tonerja..

Če ste kartušo že vstavili v tiskalnik, je na žalost več ne moremo uporabiti za prodajo.

V primeru takšne situacije je nabolje, da nas pokličete in svetovali Vam bomo dalje.

Naročil sem kartuše/toner, vendar ne ustrezajo mojemu tiskalniku. Poslali ste mi napačne. Kaj lahko naredim?

Če smo Vam poslali napačno kartušo/toner, nas prosim pokličite na 031 557 404 in svetovali Vam bomo dalje. Lahko zagotovimo, da bo zamenjava potekala izključno na naše stroške.

Tiskalnik ne zazna kartuš, kaj lahko naredim?

Najprej preverite ali je kartuša ustrezna oz. kompatibilna z vašim tiskalnikom. Če niste prepričani, nas kontaktirajte, da vam svetujemo.

Naslednja pogosta napaka je, da kartuša ni vstavljena pravilno; pri nekaterih tiskalnikih je morda potrebno uporabiti malo več sile, da ustrezno vstavimo kartušo. Večina ljudi vstavlja kartuše bolj nežno, saj se bojijo, da bi kaj poškodovali. (še vedno pa to ne pomeni, da je potrebno uporabiti preveliko silo)

Če ima kartuša bakrene čipe, lahko poskusite s čiščenjem čipa tako, da narahlo poradirate te čipe z radirko nato pa ponovno poskusite z vstavljanjem kartuše. To ponavadi deluje na Epsonovih kartušah. Zapomnite si, da ponavadi nastaja težava na eni sami kartuši, zato se izogibajte temu, da bi vstavili več kartuš naenkrat. Če vstavite več kartuš, lahko nastane problem, da ne boste vedeli, katera kartuša vam dela problem. Kot pri veliko strojih je tudi tukaj včasih najlažje, da izklopite in čez nekaj minut ponovno vklopite nazaj. To namreč pomaga, da se spomin zbriše in spet dela.

In končno, večina tiskalnikov ima program čiščenja glave kartuše, do katerega lahko dostopate na tiskalniku ali preko računalniškega programa, ki je odvisen od znamke in modela tiskalnika. Čiščenje glave kartuše lahko izvedete tri- ali štirikrat (za boljši rezultat) in tako očistite glave kartuš in blokade, ki so nastale.

Pošljite nam email


[recaptcha id:1 class:1]

Melinci 72b, 9231 Beltinci

Na voljo smo Vam od ponedeljka do petka, 16:00 – 19:00