SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine nekajrabim.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu
potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju
Spletna prodaja, Janez Ozmec s.p.
Melinci 72b
9231 Beltinci
Direktor: Janez Ozmec
e-pošta: info@nekajrabim.si
Matična številka: 8293414000
Davčna številka: 44332815

TRR odprt pri:
Abanka d.d
ABANSI2X
SI56 0510 0801 6328 972

Nekajrabim.si je spletna trgovina, s katero upravlja Janez Ozmec s.p. (v nadaljevanju prodajalec). Pred
uporabo spletne strani priporočamo, da bi preberete Splošne pogoje poslovanja. Splošni pogoji
poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine nekajrabim.si, pravice uporabnika, poslovni odnos
med ponudnikom in kupcem.
Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec postane član. Tako se kupcu olajša nakup,
prodajalec pa zagotavlja, da bodo podatki popolno zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s
katerimi se uporabnik strinja.

Podatki o ustanovitvi
Registrski organ: AJPES, izpostava Murska Sobota
Datum vpisa pri registrskem organu v poslovni register Slovenije: 08.10.2018
Št. : 0107-81-20180926-007071

Podjetje je včlanjeno v Trgovinski zbornici Slovenije.

CENE
Vse cene so navedene v EUR. Podjetje Janez Ozmec s.p. ni davčni zavezanec. Cene veljajo v
trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med
prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, takrat kupec prejme
tudi elektronsko pošto o statusu Naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji
fiksirani in veljajo za prodajalca in kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do
navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. V primeru pogostega neprevzemanja poslanih
paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

NAČINI PLAČILA
Ponudnik ponuja naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju – plača se z gotovino ob prevzemu.
Nakazilo na transakcijski račun podjetja (po predračunu).
Plačilo s kreditno kartico Visa/Mastercard in s PayPalom.

Pri naročilu nad 100,00 € so stroški dostave brezplačni. Pri naročilu do 100,00 € pa stane poštnina
3,50 €.
Navedeni pogoji in stroški dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge
države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Obenem kupec nosi
morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. Pošta pri plačilu po povzetju ne zaračunava provizije.

ODDAJA NAROČILA

Nakupovanje na spletni strani je kar se da poenostavljeno in uporabniku prijazno. Stranka
izdelek doda v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Ta izdelek se nato doda v
košarico, ki je desno zgoraj na spletni strani. Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani
sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “Košarica”. Ko so v košarici
vsi želeni izdelki in želi stranka začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikne na
okvirček “Košarica” in/ali “Na blagajno”.
Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. Tu se vnese ter potrdi kupon, če je le ta na voljo.
S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” spletna stran stranko pripelje na mesto za vnos e-naslova, kamor
bo po oddanem naročilu prejela tudi e-mail z vsemi informacijami o naročilu. Na tem
koraku stranka izpolni tudi podatke o kupcu in naslov, kamor pošljemo naročeno blago, tukaj pa je na
voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpišete morebitne opombe, pohvale, kritike
ali dodatna navodila ob nakupu. Na tem koraku stranka izbere želeni način plačila (in v primeru
plačila s kartico ali PayPalom vnese podatke za izvedbo plačila). Za zaključek naročila stranka
klikne na gumb “Kupite sedaj”. S tem se stranka strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine
in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi
posebne ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov, pa stranka
zapre spletno stran.

POPRAVA NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA IN SPREMINJANJE/PREKLIC NAROČILA
Stranka lahko pred oddajo naročila v vsakem trenutku ureja in popravlja svoje naročila. Po želji
lahko stranka odstrani izdelke iz košarice ali pa doda.
Pri vnaprejšnjem plačilu (kartica ali PayPal) po zaključenem postopku oddaje naročila izdelkov v
naročilo ne moremo več dodajati.
Naročilo se lahko prekliče v roku ene ure preko elektronske pošte ali telefona, če naročilo v tem
času še ni bilo zapakirano in poslano. Če je naročilo že bilo poslano, jo kupec po prejemu vrne in
vrnila se mu bo kupnina.

DOSTAVA BLAGA
Naročila do 17.00 se zapakirajo in pošljejo še isti delovni dan, če je izdelek na zalogi. Če se odločite za plačilo po
predračunu, pošljemo tisti dan, ko dobimo potrjeno nakazilo na transakcijski račun podjetja (do
17.00 ure, drugače pošljemo naslednji dan). Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi je 1-3 dni. Če je
izdelek na zalogi pri dobavitelju, je rok dobave 2-7 dni, o vsem pa stranko obvestimo po e-pošti.

VRAČILO
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:
– pri okvari zaradi nepravilne uporabe, malomarnosti, mehanske poškodbe
– pri okvari zaradi posega osebe, ki ni pooblaščena za popravilo artikla
– pri okvari, ki je nastala zaradi priklopa na napačno napetost ali vrsto toka
– pri okvari, do katere je prišlo zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom.

GARANCIJA
Artikel ima garancijo, če je to navedeno na spletni strani izdelka, na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na danem garancijskem listu in ob predložitvi računa in garancijskega lista. Informacijo o garanciji najdete na strani določenega artikla. Če te informacije ni, artikel garancije nima. Garancija velja le za napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija se ne upošteva, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do kakršnega koli stika s tekočino ali pa do mehanske poškodbe. Izdelek se zamenja z novim, če popravilo ni mogoče.

Kapaciteta tonerjev
Kapaciteta tonerjev in kartuš se večinoma meri in določi po število strani, ki jih lahko natisnemo z enim tonerjem oziroma eno kartušo. Standard, postavljen s strani mednarodne organizacije za standardizacijo – ISO (standard ISO/IEC 19798:2007), predpostavlja, da povprečno dolgo poslovno pismo na A4 listu obsega 5 % pokritost tiskanja. Na pokritost in število natiskanih strani vpliva tudi font pisave, velikost pisavi, slike, logotipi in podobno.

KUPONI
Kupone občasno pošljemo naročnikom e-novic. Kuponi prinašajo različne ugodnosti (darila,
popusti, brezplačna dostava). Kuponi so časovno omejeni, izkoristiti se morajo v tem omejenem
roku, drugače so neveljavni. Izkoristi se ga tako, da se na blagajni vnese v okence »kupon« in
potrdi s klikom na gumb »Potrdi«. Kuponi med seboj niso združljivi. Kupec lahko pri vsakem
nakupu koristi samo en kupon. Kupon po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče
naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

DARILA OB POSEBNIH AKCIJAH
Kot promocije izvajamo več akcij, med njimi tudi darila pri nakupu nad določeno vrednostjo. Ta
vrednost je pri vsaki akciji točno določena. Ko se kupec odloči, da tako akcijo izkoristi, se hkrati
zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilo, če pride do vračila artiklov delno ali v
celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo,
ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Primer: ob nakupu nad 40 EUR stranka dobi darilo. Stranka za 45 EUR naroči paket, torej
prejme darilo. Za tem želi vrniti izdelek v vrednosti 15 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša
30 EUR, tako da stranka več ni upravičena do darila in ga mora vrniti. Če pa se stranka odloči za
menjavo artikla v vrednosti 15 EUR, pa ji darilo pripada.
Darila oz. kakršni koli brezplačni izdelki, ki jih stranke dobijo, ni možno vrniti, saj jih ne
menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (43.č in 43.d člen ZVPot) ima potrošnik pravico, da v
štirinajstih dneh podjetju na elektronski naslov info@nekajrabim.si ali na telefon 031 557 404 sporoči,
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne
šteti en dan po datumu prevzetja artiklov.
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od
pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo s klikom tukaj.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.
Potrošnik vrne blago na naslov:
Janez Ozmec s.p.
Melinci 72b
9231 Beltinci
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila
blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.
Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na e-pošto info@nekajrabim.si  namero, da bo izdelek vrnila,
mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš
naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in
pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z

nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu
naročila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali kupon, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno
vplačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup
artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano
vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno
odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo
določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Arhiviranje pogodbe:

Pogodba med podjetjem Spletna prodaja, Janez Ozmec s.p. in kupcem se sklene z e-poštnim sporočilom, ki ga kupec prejme po oddaji naročila. Pogodba je shranjena v elektronski obliki na strežniku podjetja ter v uporabniškem portalu na spletni strani. Kot kupec velja oseba s podatki, ki jih kupec navede pri oddaji naročila. Cene in drugi pogoji so po tem fiksni in veljajo tako za podjetje Spletna prodaja, Janez Ozmec s.p. kot kupca.

Spletna prodaja, Janez Ozmec s.p. ima pravico odstopiti od pogodbe v kolikor se kasneje izkaže, da vsebine naročila ni na zalogi (v kolikor je bil artikel oglaševan kot na zalogi) oz. artikel ni dobavljiv (v kolikor je bil artikel oglaševan kot dobavljiv).

Podatki o zalogah so načeloma pravilni. Četudi občasno prihaja do napak, pa so le te zelo redke.

Kupec lahko pred oddajo oz. pri oddaji naročila zahteva preverjanje zalog.

V primeru ugotovljene napake v zalogah bo Spletna prodaja, Janez Ozmec s.p. kupca o tem obvestilo in mu omogočilo odstop od pogodbe.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nekajrabim.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.